2008-08-12

 

letnia kąpiel


wyłączyli nam na kilka dni ciepłą wodę - remontują jakieś rury... Żeby przygotować sobie chociaż letnią kąpiel przy minimalnej ilości wody w wannie muszę przez 20min gotować wodę... może i nie doceniam tego, że mam chociaż czystą, zimną wodę prosto z kranu, ale ja jestem bardzo przywyknięty do ciepłych kąpieli!

Czytałem gdzieś, że na stacji kosmicznej mają zwykle odwrotny problem: prawie cała woda jest ciepła... w ogóle tam mają przechlapane, bo obieg wody na stacji jest zamknięty i odzyskują nawet wodę z moczu - chyba jednak nie mogę narzekać.

Komentarze:
urynoterapia wspaniale robi na cere nie próbowałam ale tak słyszałam
 
co ty mi proponujesz kobieto?!?!? jestem przestraszony!!! - na szczescie roboty na rubinkowie zakonczyly sie na dlugo przed zapowiadanym terminem!
 
Post a Comment

<< Strona główna

Starsze posty dostępne w archiwum

This page is powered by Blogger. Isn't yours?