2008-07-14

 

hp 5550 full color


niemal w kazdym punkcie brakowalo mi kolorow. wstepnie chcialem je dobierac tak zeby pasowaly, ale szybko okazalo sie, ze czesto nie mam wyjscia i jest tylko jeden kolor, ktory nie koliduje z sąsiednimi. jednoczesnie musialem uwazac na to by nie bylo za duzo bialego i czarnego... Probowalem gdzies kupic inne kolory, ale z nietypowych dostalem tylko brązowy i fioletowy - dlatego wszystko wyglada troche jak dekoracja jarmarku w dzień odpustu. Za to sam uklad tasmy udalo mi sie zachowac dokladnie taki jak planowalem. Wszystko zajelo mi kilka wieczorow - dluzej niz myslalem, za to zuzylem tylko ok. 50m tasmy - polowe mniej niz sie spodziewalem.


Komentarze:
wyslales juz do HP?
 
pełne uznanie, kiedy możesz przyjąć zamówienie na oklejenie mojej :) ?
 
Post a Comment

<< Strona główna

Starsze posty dostępne w archiwum

This page is powered by Blogger. Isn't yours?