2007-09-13

 

stats

przejrzałem statystyki mojego bloga i skompletowałem listę ciekawszych haseł, które ludzie wpisują w googlu i dzięki temu przypadkiem trafiają na tego bloga. Usunąłem te zupełnie nieciekawe, pisowni nie zmieniałem, a lista obejmuje tylko ostatnie dwa miesiące:

"dupy z torunia"
"puby w edinburghu"
"www weekend torun com pl"
"kawa na wynos reklama"
"kolko w myszce przestalo dzialac"
"king crimson blogspot"
"usunąc pocztę głosową"
"jak usunąc pocztę głosową w plusie"
"jak uruchomić pocztę głosową w plusie"
"fischer space pen"
"fisher space pen"
"blogspot.com byłam"
"nie ma chuja w e wsi blog"
"i nie ma chuja we wsi"
"nie ma chuja we wsi"
"nie ma chuja"
"tatu zrobi dziubek"
"żałuj rudy żałuj film"
"moja rola w społeczeństwie"
"jak wygląda nowa legitymacja rencisty"
"legitymacja rencisty student zniżki"
"liść bazylii"
"jak zrobic musz z bloku technicznego"
"dziubek z papieru"
"stimuloton hyperreal"

Komentarze: Post a Comment

<< Strona główna

Starsze posty dostępne w archiwum

This page is powered by Blogger. Isn't yours?