2007-05-27

 

koloro

Wczoraj całą noc się zbierało na wielkie lanie deszczu, troche pogrzmiało, ale do niczego nie doszło. Za to wschód był bardzo kolorowy. Niestety na zdjęciach słabo to widać, ale nie mogłem moją cyfrówką złapać na raz nieba i ciemnych budynków... zreszta co tu fotografowac.. bloki, a tam balkony - bardzo ciekawe.
jestem swiezo po "wszystko o mojej matce".. dawno miałem to obejrzeć. Uwielbiam kolory w filmach almodovara. Nawet na ekranie telewizora sa niezwykle - w kinie pewno bym umarl z wrazenia. Czy w Hiszpanii na kazdym kroku jest tak kolorowo? pytam sie ekspertów, bo sam znam ją tylko z filmów..

Komentarze:
nie jestem ekspertem ale widzialam w kinie "porozmawiaj z nia" - mam podobne przemyslenia co do kolorow :)
 
nie wiem, ale obiecuje, ze jutro porozgladam sie na ulicy ;p
 
Post a Comment

<< Strona główna

Starsze posty dostępne w archiwum

This page is powered by Blogger. Isn't yours?