2006-10-15

 

sobota normalnie

mialem dzis impreze rodzinna - urodziny babci. Ala! Żałuj, że Cię nie było! ;) .. Śmiechu bylo oczywiście co nie miara. aż szkoda gadac... ;) wiec sie powstrzymam.

A przed momentem kółko w myszce mi przestalo dzialac - ślizga się i nic. Juz kiedys mi sie tak dzialo z inna mysza, ale w mniejszym stopniu i po dwuch latach uzywania. Tą mam od 4 miesiecy. Od poczatku byla gowniana, bo srodkowy przycisk byl strasznie twardy. Chetnie ja wymienie. Nie kupujcie tego smiecia (A4Tech Swop-35)..

Bez kółka internet jest bardzo wkuwiający... Komputer aż sie prosi zebym go wylaczyl!

Dzien byl taki sobie, dlatego nie bede juz o nim opowiadal. Za to mam dla was małą zagadkę. Poznajecie tego pana na zdjęciu? Takie prace na wysokościach chyba nie są zbyt bezpieczne, jednak myśle, że kto jak kto, ale ten pan to akurat wiedział jak się zabezpieczyć!

Komentarze:
no nie mow ze to pan od BHP...
 
Brawo!!! W nagrodę za rozwiązanie zagadki dostaniesz lizaka chupa chups! Napisz jeszcze jaki smak preferujesz.
 
truskawkowo-śmietankowy. w duzej ilości.
 
Post a Comment

<< Strona główna

Starsze posty dostępne w archiwum

This page is powered by Blogger. Isn't yours?