2005-09-25
pomaranczowa linia
Zaraz po uruchomieniu nowego numeru postanowilem usunac poczte glosowa. Zadzwonilem do (platnej) obslugi klienta i dowiedzialem sie, ze moge to zrobic automatycznie wystarczy, ze nacisne '1' potem jeszcze potwierdze '1' i wpisze haslo. Ok. "usluga poczta glosowa zostanie wylaczona w ciagu 30min". Super. Nastepnego dnia mama mi poradzila zebym wylaczyl poczte glosowa. WTF? Ja sie pytam! Dzwonie do siebie i rzeczywiscie jest! Dzis mi sie o tym przypomnialo. Dzwonie do obslugi klienta i mysle, ze moze mi nie wylaczylo, bo zmieniali ostatnio brand i moze mieli jakis balagan. Sprawdzilem.. ciagle mam poczte glosowa.. Dzwonie wiec i slysze: "jezeli chcesz wylaczyc poczta glosowa nacisnij 1". Potem jeszcze musialem nacisnac 1 i jeszcze raz 1.. tylko po to zeby sie dowiedziec, ze "usluga poczta glosowa jest wylaczona, jezeli chcesz ja aktywowac nacisnij cos tam". FAK co za pojeby... zaloze sie, ze u kazdego tak jest.. Przeciez dla wszystkich sieci to duzy zysk taka poczta. W plusie o ile pamietam wylaczenie poczty tez bylo jakos utrudnione..
Komentarze:
<< Strona główna
A props pomyslow roznych telefonii kom.plus uruchomil darmowe godziny z ktoryh niz mozna skorzystac, bo jest wtedy zapchana siec...tak jest od 3 tyg.lacze sie w bolu...
Post a Comment
<< Strona główna
Starsze posty dostępne w archiwum